KYRÖNMAAN ILTARASTIT 2024

Iltarastikalenterin vuodelle 2024 löydät täältä.

Teemme yhteistyötä viime vuoden tapaan YKV:n kanssa järjestämällä iltarasteja keskiviikkoisin. Yksittäisen tapahtuman järjestysvastuu on aina jommalla kummalla seuralla. Kalenteri on laadittu yhteistyössä.

Seuraavaksi:

Vko 24 ke 12.6. Vuoressalo, Kuivilantie

Vko 28 ke 10.7. Tuomaanmäen metsästyskämppä, Ventäläntie 757

Vko 31 ke 31.7. Ylipää

Vko 33 ke 14.8. Oskarinkallio, Taavetintie

Vko 34 ke 21.8. Vuoressalo, Kuivilantie

Tervetuloa kuntosuunnistamaan!

YK-V/PoRa iltarastit 2024 löydät myös Rastilippu-palvelusta !

Hyödyntäessäsi liikuntaetuja löydät tapahtumamme joko hakusanoilla Pohjankyrön Rasti tai Kyrönmaan iltarastit.

Epsu-kausikortti vuonna 2024

Iltarasteilla on käytössä kausikortti, jota kutsutaan nimellä ”Epsu-kortti”. Epsu-kortti on Etelä-Pohjanmaan suunnistus ry:n kehittelemä kausikortti, jonka maksamalla voit osallistua ilman karttamaksua monen eri seuran järjestämille iltarasteille maakunnassa.

Maksa kortin kausimaksu Pohjankyrön Rastin tilille tai seuran iltarasteilla käteisellä, liikuntaseteleillä tai Isokyrö-tykyllä. Summa menee lyhentämättömänä seuran toimintaan. Kortin tai kausitarran saat iltarasteilta tai ennakkoon Merjalta. Yhteystiedot iltarastikalenterissa.

Kortin hinta on 75 €.

Karttamaksu iltarasteilla ilman kausikorttia on 6 €/krt.

20-vuotiaat ja nuoremmat suunnistavat aina ilman maksua ja heille ei Epsu-korttia jaeta.