Kvarken O -treenit 12.-18.4.

13.4.2021

Pohjankyrön Rasti järjestää tällä viikolla 12.-18.4. KvarkenO-treenit korttelirasteina. Kaksi rataa. Rasteilla punaiset kuitunauhat.

Kvarken O-treenit alkoivat marraskuussa tarkoituksena tarjota keskimatkatyyppisiä harjoituksia. Viime talven vähälumisuus ei toistunutkaan ja harjoitukset jäivät tauolle lumisemmaksi ajaksi. PoRakin tarjoaa vielä korttelirastit, mutta toivottavasti pian päästään jo maastoon.

Kartta 1:10 000 (2008). Päivityksiä ei ole tehty, mutta mm. koulukeskuksen, päiväkodin ja kaupan puuttumiset eivät vaikuta suuremmin suoritukseen.

Tilaa KvarkenO-treenit spostiisi tapahtumasivulta, jossa enemmän lisätietoa harjoituksista.

Seuran jäsenet voivat tilata tämän harjoituksen myös seuran spostista.

porasuunnistus(a) gmail.com

Tarjolla kaksi rataa: A 4,5 km ja B 2,2 km. Lähtö ja maali YU-kentän P-paikka.

Kvarken O -harjotuksista vastaa IF Femman, Vaasan Suunnistajat, IF Malax, Solf IK, Laihian Luja, Pohjankyrön Rasti, Ylistaron Kilpa-Veljet ja Suunta-Jurva