KYRÖNMAAN ILTARASTIT 2023

Iltarastikalenterin vuodelle 2023 löydät täältä.

Teemme yhteistyötä YKV:n kanssa kaudella 2023 järjestämällä iltarasteja keskiviikkoisin. Yksittäisen tapahtuman järjestysvastuu on aina jommalla kummalla seuralla. Kalenteri on laadittu yhteistyössä.

Seuraavaksi:

Vko 25 Vuoressalo, Kvarken O-treenit. Poralaiset voi tilata kartat mhognasbacka (a) netikka.fi

ke 28.6. iltarastit Tuomaanmäki, uusi kartta! Lähdöt klo 17-19. Opastus Ventäläntie.

Tervetuloa kuntosuunnistamaan!

YK-V/PoRa iltarastit 2023 löydät myös Rastilippu-palvelusta !

Hyödyntäessäsi liikuntaetuja löydät tapahtumamme joko hakusanoilla Pohjankyrön Rasti tai Kyrönmaan iltarastit.

Epsu-kausikortti vuonna 2023

Iltarasteilla on käytössä kausikortti, jota kutsutaan nimellä ”Epsu-kortti”. Epsu-kortti on Etelä-Pohjanmaan suunnistus ry:n kehittelemä kausikortti, jonka maksamalla voit osallistua ilman karttamaksua monen eri seuran järjestämille iltarasteille maakunnassa.

Maksa kortin kausimaksu Pohjankyrön Rastin tilille tai seuran iltarasteilla käteisellä, liikuntaseteleillä tai Isokyrö-tykyllä. Summa menee lyhentämättömänä seuran toimintaan. Kortin tai kausitarran saat iltarasteilta tai ennakkoon Merjalta. Yhteystiedot iltarastikalenterissa.

Kortin hinta on 75 €.

Karttamaksu iltarasteilla ilman kausikorttia on 6 €/krt.

20-vuotiaat ja nuoremmat suunnistavat aina ilman maksua ja heille ei Epsu-korttia jaeta.